top
Print side E-mail side 
7.000 tilfredse familier
Personligt, trygt og lokalt

 

Fremtidens digitale bedemand

Bedre Begravelse er en familiedrevet begravelsesforretning, der har eksisteret siden 2010. Med en grundlæggende ambition om at ændre synet på bedemandsbranchen som en dyr og omkostningsfuld forretning, har vi valgt at udnytte nutidens - og fremtidens - digitale muligheder.

Som de første i Danmark tilbyder vi derfor muligheden for at bestille bedemanden online. Døgnet rundt, alle årets dage, tilbyder vi service inden for begravelse eller bisættelse, hvilket kan bestilles direkte her fra hjemmesiden.

I dag består Bedre Begravelse af i alt 15 egne og 24 tilknyttede lokale begravelsesforretninger - og vi er i fortsat vækst.

I takt med den fortsatte udvikling, er sikkerhed og tryghed vigtige parametre i vores daglige arbejde. Alle vores bedemænd er uddannet og certificeret, samt vores digitale forretningsgange er certificeret af folkekirkens IT.

Foruden onlinebestilling tilbyder vi naturligvis også personlig betjening, hvor bedemanden telefonisk rådgiver og vejleder i forhold til bestillingen, eller alternativt kommer på besøg hjemme hos dig, hvor I sammen har mulighed for at snakke detaljerne for den forestående begravelse eller bisættelse igennem.

Bedre Begravelse kan kontaktes hele døgnet for en uforpligtende samtale på tlf. 70 25 25 33.


 

 
Bedre Begravelse er e-mærket

En fair handel

Siden 2010 har vi været e-mærket og omfattet af e-handelsfondens købergaranti.

Alle bedemænd er uddannet og certificeret

Professionel rådgivning

Siden 2013 har alt personale været uddannet og er certificeret som bedemand.

Alle digitale arbejdsgange er certificeret af folkekirkens-it

Ufejlbarlig service

Siden 2014 har vores digitale arbejdsgange været certificeret af folkekirkens IT.


 


 

Bedre Begravelse udfordrer markedet

Hvor konkurrencen i begravelsesbranchen i mange år har været mere eller mindre fastlåst, brød introduktionen af Bedre Begravelse i oktober 2010 imidlertid denne situation. Fremfor at tænke gammelt og traditionelt, forsøgte vi at tænke nyt og anderledes. Ved at udnytte tidens digitale muligheder, eksempelvis via onlinebestilling, har vi fået mulighed for at nedbringe bedemændenes timeforbrug. Alene indførelsen af onlinebestilling sikre dermed en besparelse på 5.000 kr. - til glæde for både vores kunder og os.

Det eneste der i praksis er ændret, er måden at bestille. Det er altså de samme rustvogne, blomster, kister og lokale bedemænd, der stadig kommer ud for at assistere. Fortsat tilbyder vi ligeledes traditionel rådgivning og formidling, men selve bestillingen af den komplette begravelse eller bisættelse bliver i alle tilfælde gennemført elektronisk - blot med muligheden for, at du kan bestille selv hjemme fra computeren, inden bedemanden bliver involveret. Det er nemt, enkelt og markant billigere.

Hvis du vil læse mere om Bedre Begravelse, og hvordan vi siden vores lancering har udfordret markedet, kan du læse mere i Kaare Kronbergs artikel fra Bedre Begravelses lancering i 2010 via følgende link eb.dk - klik her


Efter at have gennemført over 1.000 begravelser og bisættelser på et år, blev Bedre Begravelse allerede i perioden 2012-2013 indstillet til e-handelsprisen, hvor vi blev placeret i top 3.

E-handelsprisen er blandt andet et symbol på, at vi driver en visionær og troværdig begravelsesforretning. Som en del af vores DNA, ligger i vores historik en ambition om at ændre markedet. At modtage e-handelsprisens opmærksomhed er derfor ikke blot en blåstempling af vores mission, men ligeledes vores strategi og Bedre Begravelse som forretning.


Som en del af vores vision sigter vi altid efter at give vores kunder den bedste og mest sikre oplevelse. Derfor benytter vi esignatur, som er en af Danmarks sikreste digitale signeringsløsninger, hvilket giver mulighed for, at du trygt kan benytte NemID på vores hjemmeside til at underskrive eventuelle dokumenter.

Alle vores bedemand er desuden uddannede og certificerede i håndtering af følsomme oplysninger, herunder cpr-numre.

Vores sikkerhed er altså din tryghed.


Uden vores kunder var Bedre Begravelse selvfølgelig aldrig blevet en relaitet. Vi lever af tilfredse kunder, der vil anbefale Bedre Begravelse til venner og bekendte. Derfor samarbejder vi med Trustpilot til at indsamle og vise vores kundeanmeldelser. Det er afgørende for os, at vores kunder får en god og tryg oplevelse, og derfor arbejder vi konstant med at udvikle og forbedre vores forretning - særligt med baggrund i tilbagemeldingen fra vores kunder.

Trustpilot er Danmarks førende online-side for anmeldelser. De hjælper kunder til en bedre købsoplevelse, ligesom de hjælper virksomheder med at indsamle anmeldelser og lære af deres feedback.

Vi opfordre dig til at dele din købs- eller serviceoplevelse på Trustpilot. Hermed hjælper du til Bedre Begravelses fortsatte udvikling, og gør det samtidig lettere for andre, at vurdere Bedre Begravelse og vores service.

Bedre Begravelse har aktuelt en Trustscore på 9.5 ud af 10, og modtager derved 5 stjerner af 5 mulige.

Du kan se og læse alle vores anmeldelser via følgende

link - klik her

.


 

 

 

Vores tre vagthavende bedemænd

Bedemand Peter Holm

Peter Holm har som yngste søn erfaring med 1.200 begravelser og er instruktør på bedemandsuddannelsen.

Ring på tlf. 70 25 25 33.

Bedemand Per Holm

Per Holm er vagthavende bedemand og har erfaring med flere end 2.000 begravelser. Ring på tlf. 70 25 25 33.

Bedemand Christian Holm

Bedemand Christian Holm har som ældste søn erfaring med flere end 1.700 begravelser. Ring på tlf. 70 25 25 33 .


 

 

 

Det er gratis, at få vaghavende bedemand til at foretage al indtastning i forbindelse med onlinebestilling og fremsende bestillingens betalingslink.

Inden tre timer kan vi have den kiste, du/I har valgt online, bedemand og rustvogn fremme på en hvilken som helst (brofast) adresse i Danmark, inklusive Bornholm.

Få op til 90 dages kredit, eller vent med at betale til efter højtideligheden. Betal helt gebyrfrit med alle gængse betalingskort samt danske og internationale kreditkort.